Mark Ruffalo Robert Downey Jr. unszolására csatlakozott a Bosszúállókhoz

2020. május 18. - Marvel Magyarország

A színész sokáig töprengett az ajánlaton.

tony-stark-and-bruce-banner-in-the-avengers-1.jpg

Már A hihetetlen Hulk premierje idején is pletykák terjedtek arról, hogy a Marvel és Edward Norton viszonya nem volt felhőtlen, Joss Whedon 2012-ben bemutatott Bosszúállók filmjében pedig már Mark Ruffalo alakulhatott dühöngő zöld óriássá. Az azóta számos produkcióban feltűnt színész most a The Tonight Show with Jimmy Fallon vendégeként elmesélte, miért ódzkodott eleinte vállalni Bruce Banner szerepét, és hogy a Vasembert alakító Robert Downey Jr. ehhez hogyan járult hozzá.

„Tartottam tőle. Nem tudtam elképzelni, mit tudnék még hozzátenni ahhoz, amit előttem mások oly nagyszerűen végeztek. Ráadásul akkoriban még csak indie filmekben vállaltam szerepeket, szóval nem voltam biztos benne, hogy én vagyok-e a megfelelő választás, hiába próbált meggyőzni Joss Whedon. Aztán volt egy hívásom Downey-tól, aki bizonyára hallott róla, hogy tétovázom, és csak ennyit mondott: »Ruffalo, nyomassad! Nem lesz gond« Hamisítatlan Vasember stílusban. Ezután elfogadtam, hogy valószínűleg nincs más választásom.”

A többek közt A Zodiákussal, a Szélhámos fivérekkel és a Viharszigettel hírnevet szerzett Ruffalo még sosem szerepelt korábban ilyen nagy volumenű hollywoodi blockbusterben, és ebből adódóan a Marvel stúdió rendkívüli titoktartásával is szembe kellett néznie. Elmondása szerint pályakezdő színészként megfogadta, hogy nem vállal szerepet olyan filmben, melyhez nem olvashatja el előzetesen a forgatókönyvet, és a Bosszúállók esetében pontosan ez a helyzet állt fenn.

A színész kérése ellenére sem kapta meg a szöveget, ami igencsak frusztrálta, mire Whedon megenyhült, és adott neki 20 oldalt Banner legfontosabb momentumaival. „Miután elolvastam az első jelenetét, amikor Scarlett [Johansson], vagyis a Fekete Özvegy felkutatja Indiában, csak annyit tudtam mondani, hogy »Jól van, imádom. Ez elképesztő.«”

Mark Ruffalot most kettős szerepben, az Ez minden, amit tudok című minisorozatban követhetjük nyomon az HBO műsorán hétről hétre.

(forrás: MovieWeb)

Ha tetszett a cikk és nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb hírekről, kövessetek minket a Facebookon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://marvelmagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr9515705656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2020.05.19. 11:59:22

nem is szabta el csak az utolsó részre...

lenörd hofstadter 2020.05.20. 11:20:31

"A színész kérése ellenére sem kapta meg a szöveget, "

Na ezért szoktam röhögni az olyan "híreken" amiket a firkászok nyomatnak, hogy "szállodai szoba ágya alól került ki a teljes forgatókönyv".
Az se piskóta amikor a színészi baki azért van rögzítve, mert "véletlenül" 30 méterrel hosszabbra építették a sínpályát a kamerához, és minő csoda, pont ottvan a kamera, ahol a bakizó szinész "véletlenül" felbukkan.

Palira vagytok véve kispofáim, az összes ilyen forgatási érdekesség, "véletlenül kikerülő" mobilos felvétel a promóció része.
süti beállítások módosítása