James Gunn 64 dalt gyűjtött össze, ami majdnem felkerült a Király Válogatáskazira

2020. április 21. - Marvel Magyarország

Nem mindennapi meglepetés a rendezőtől.

awesome-mix.jpeg

James Gunn rendszeresen tartja a kapcsolatot Twitteren a rajongóival, és még a koronavírus-járvány kellős közepén sem hagyja őket unatkozni. Hol arról biztosít mindenkit, hogy egyelőre nem csúszik A galaxis őrzői vol. 3 a kialakult helyzet miatt, hol filmajánlásokkal segít elütni az időt (a legjobb folytatások után nemrég kedvenc akciófilmjeit gyűjtötte össze), most pedig közzétett egy masszív válogatást azokból a slágerekből, amik közel álltak hozzá, hogy rákerüljenek A galaxis őrzői-filmek ikonikussá vált albumaira.

„Ma hozzáadtam Meredith Quill teljes Király Válogatáskaziját a Spotify fiókomhoz, hogy mindenki élvezhesse – írta közösségi média oldalán a direktor. Ez egy része a Meredith Quill által kedvelt daloknak, amelyeket A galaxis őrzői vol. 1 és 2 soundtrack albumaihoz válogattam. Néhányat ezekből a dalokból majdnem beleraktam a filmbe (She's Gone), másokat pedig mindig is fel akartam használni benne, de nem találtam nekik megfelelő helyet. Bárhogy is legyen, sosem állt szándékomban megosztani őket, mivel még felhasználhatom őket a későbbi filmjeimben. De úgy érzem, messze túlmutat ezen, hogy mindannyian vágyunk valami örömtelire ezekben a nehéz időkben.”

A teljes egészében korábban megjelent dalokból álló Király Válogatáskazikat maga a rendező, James Gunn rakta össze a hetvenes és a nyolcvanas évek zenéiből. A válogatás mindkét esetben olyan jól sikerült, hogy a soundtrack megszerezte az első helyet az amerikai Billboard 200-as listáján, megjelenése után pedig az egyik legtöbbet letöltött album volt, és óriási sikert produkált vinyl kiadásban is. A zenének kiemelt fontosságú szerepe van A galaxis őrzői-filmekben, hiszen a mixtape Peter Quill legfontosabb öröksége az édesanyjától.

A teljes listát itt nézhetitek meg:

  • “You Make Me Feel Like Dancing – Remastred” by Leo Sayer
  • “Cruel to Be Kind” by Nick Lowe
  • “Mama Told Me (Not To Come)” by Three Dog Night
  • “Do You Wanna Make Love” by Peter McCann
  • “She’s Gone” by Daryl Hall & John Oates
  • “Stumblin’ In” by Suzi Quatro and Chris Norman
  • “Suffragete City by 2012 Remaster” - David Bowie
  • “Sattelite of Love” by Lou Reed
  • “Every Time I Think of You” by  The Babys
  • “I’m Gonna Love You Just A Little More Baby” by Barry White
  • “Your Daddy Don’t Know” by Toronto
  • “The Ballad Of El Goodo” by Big Star
  • “For Once In My Life” by Stevie Wonder
  • “I Just Want To Be Your Everything” by Andy Gibb
  • “Children Of The Revolution” by T. Rex
  • “Hard Luck Woman” by KISS
  • “Flashlight” by Parliament
  • “Magic” by Pilot
  • “New York Groove” by Ace Frehley
  • “Heart Of Glass – Special Mix” by Blondie
  • “Don’t You Worry ‘Bout A Thing” by Stevie Wonder
  • “Still The Same” by Bob Seger
  • “Once Bitten, Twice Shy” by Ian Hunter
  • “Lovely Day” by Bill Withers
  • “Never Been To Spain” by Three Dog Night
  • “Lonely Boy” by Andrew Gold
  • “Everybody Plays The Fool” by The Main Ingredient
  • “Oh! You Pretty Things – 2015 Remaster” by Daivd Bowie
  • “Sky High” by Jigsaw
  • “Livin’ Thing” by Electric Light Orchestra
  • “No Matter What – Remastered 2010” by Badfinger
  • “Isn’t It Time” by The Babys
  • “Spaceball Ricochet” by T. Rex
  • “Bungle in the Jungle” by Jethro Tull
  • “Love is the Answer” by Utopia
  • “My Maria” by B.W. Stevenson
  • “Sentimental Lady” by Bob Welch
  • “Perfect Day” by Lou Reed
  • “Somebody to Love” by Queen
  • “Renegade” by Styx
  • “50 Ways to Leave Your Lover” by Paul Simon
  • “Just What I Needed” by The Cars
  • “Couldn’t Get It Right” by Climax Blues Band
  • “So It Goes” by Nick Lowe
  • “Wichita Lineman” by Glen Campbell
  • “Caught in a Dream” by Alice Cooper
  • “20th Century Boy” by T. Rex
  • “Magnet and Steel” by Walter Egan
  • “Because the Night” by Patti Smith
  • “Never Been Any Reason” by Head East
  • “Hot Child in the City” by Nick Gilder
  • “Back of A Car” by Big Star
  • “Jet - Remastered 2010” by Wings
  • “Metal Guru” by T. Rex
  • “Moonlight Feels Right” by Starbuck
  • “Lights” by Journey
  • “Love Is Like Oxygen” by Sweet
  • “Sir Duke” by Stevie Wonder
  • “Alison” by Elvis Costello
  • “Dream Police” by Cheap Trick
  • “Someone Saved My Life Tonight” by Elton John
  • “Rock Me Gently” by Andy Kim
  • “Instant Karma! (We All Shine On)” by John Lennon, The Plastic Ono Band
  • “Even The Losers” by Tom Petty and the Heartbreakers

(forrás: MCU Direct)

Ha tetszett a cikk és nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb hírekről, kövessetek minket a Facebookon is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://marvelmagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr9215627194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dan da Man 2020.04.23. 23:33:46

Hááát, én ebből kábé 2-t, ha ismerek. A filmekben elhangzottakból többet ismertem. Szóval ez a B-oldal.

Ugyanez volt a bajom a Baby Driver agyonistenített soundtrack-jével is.

És persze értem én, hogy én vagyok a bunkesz, de szerintem nem én vagyok zeneileg a legalja. Úgyhogy erre kellenek azok az emberek, akik a rendező személyes zenei ízlését kicsit megpróbálják összehozni a plebs-ével. Mert ha a kettő nem találkozik, akkor nem is lesz a dolognak az a hatása, amit a rendező remélt volna...

minnifield űrhajós 2020.04.24. 17:12:41

Nem értem a problémát. Én ebből úgy az egyharmadát ismertem, amit meg nem, annak is nagy részével tisztában vagyok, hogy kik ők, szóval nem tök ismeretlen zenék vannak a playlistben. Akkor vagy Te vagy a zenei térdzokni, vagy nem Veled kéne összehozni a rendező ízlését. :)
Amúgy egy ilyen playlistben pont az a nagy dolog, hogy az ember rá tud csodálkozni arra, hogy "hú ezt nem ismertem, de kurva jó zene"
süti beállítások módosítása