Don Cheadle a Végjátékkal kitöltötte a szerződésében foglalt filmeket

2020. április 17. - Marvel Magyarország

A színész azt is elmesélte, hogyan lett a Marvel Moziverzum része.

war-machine-in-avengers-endgame.jpg

Mint azt mindenki kívülről fújja, Don Cheadle a 2010-es Vasember 2-ben vette át James Rhodes szerepét Terrence Howardtól, miután az tetemes, a főszereplőével vetekedő gázsit kért volna a folytatásért. A színész egy interjúban emlékezett vissza, hogy miképp lett a Marvel Moziverzum részese több mint egy évtizeddel ezelőtt, közben pedig azt is elárulta, hogy összesen hat filmre szerződött le a stúdióval.

„Valójában pont a lányom születésnapi buliján voltam – egy lézerharcos bulin –, amikor kaptam egy hívást az ügynökömtől, hogy szeretne összekötni a marveles srácokkal. »Beszélni akarnak veled, felajánlanának egy szerepet« Nem hiszem, hogy [Kevin] Feige-val beszéltem volna, nem rémlik, ki volt a vonal másik végén. Mindenesetre azt mondta: »Erről a szerepről lenne szó, szeretnénk, ha elvállalnád. Ez egy hat filmes szerződés.« Miután kimatekoztam, hogy ez legalább 11 vagy 12 évet ölelne fel, kissé elbizonytalanodtam. »Nos, tudnunk kell, mert ha nem bólintasz rá, megkeresünk mást. Tehát van egy órád.«”

„Egyetlen óra döntést hozni 12 évvel, egy olyan szereppel és olyan filmekkel kapcsolatban, amelyekről akkoriban gőzöm sem volt. Elmondtam, hogy éppen a lányom születésnapján vagyok, szóval kaptam még egy órát. Micsoda nagylelkűség! Visszamentem játszani, és közben beszéltem a feleségemmel. »Szerinted bele kéne mennem?« Mire azt mondta: »Szerintem igen, még sosem csináltál ehhez foghatót. Vizuális effektusok, zöld háttér, összefüggő univerzum. Nem szeretnéd kipróbálni?« De igen, mondtam. »Hát akkor ne hagyd elúszni!«”

Don Cheadle a Vasember 2. után szerepelt a Vasember 3-ban, a Bosszúállók: Ultron korában, az Amerika Kapitány: Polgárháborúban, a Bosszúállók: Végtelen háborúban és a Bosszúállók: Végjátékban, amivel kitöltötte a szerződésében vállalt hat filmet, és egyelőre nem is tudni arról, hogy tárgyalna a visszatérésről. Ugyanakkor a Tony Starkot alakító Robert Downey Jr.-ral szemben azt sem állította, hogy végzett volna a Marvel Moziverzummal, szóval csak a stúdión múlik, hogy tervezi-e szerepeltetni Hadigépet a későbbi történetekben.

(forrás: ComicBookMovie.com)

Ha tetszett a cikk és nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb hírekről, kövessetek minket a Facebookon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://marvelmagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr6015618960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2020.04.20. 10:10:37

reméléem ő visszatér.
egyébként is csípem a csávót, de hadigépet is.
süti beállítások módosítása