Evangeline Lilly A Hangyát csak viccnek hitte, amikor először hallott róla

2018. augusztus 14. - Marvel Magyarország

Azt is elárulta, hogy mi győzte meg végül a szerep mellett.

antwaspt2-086-fokep.jpg

Habár a képregényekben nem tartoznak a legfelkapottabb karakterek közé, különös jelentőséggel bír Hangya és Darázs esetében, hogy tagjai voltak a Bosszúállók valaha volt legelső felállásának. Ettől függetlenül a közönség kissé szkeptikus volt évekkel ezelőtt az önálló A Hangya-mozifilm bejelentésekor, mégis hogyan lehetne komolyan venni egy ilyen szuperhőst a filmvásznon, és ezzel a Hope Van Dyne karakterét alakító Evangeline Lilly sem volt kezdetben másképp, mint azt egy bostoni rajongói eseményen elárulta:

"Épp letudtam az utolsó sajtótájékoztatót A hobbit kapcsán, amikor felhívott a menedzserem, hogy szeretne velem találkozni a Marvel egy új franchise, a Hangya miatt. Nevettem. Kifogytak a szuperhősökből, és most már újakat találnak ki? Sosem hallottam róla, komolyan azt hittem, hogy ez csak egy vicc. A menedzserem elmondta, hogy nem, teljesen komoly, ő az eredeti Bosszúállók egyike. Úgy éreztem, nem igazán akarok szuperhős lenni, most játszottam el egy szupertündét. Majd a menedzserem közölte »Várj, ezt hallgasd, Hangyát Mr. Paul Rudd fogja játszani és Edgar Wright a rendező.«"

A színésznő elmondása szerint Rudd és Wright nevének említése rögtön felkeltette az érdeklődését, és az egész elkövetkezendő hétvégét azzal töltötte, hogy utánajárjon a szerepének és bepótoljon néhány alkotást a Marvel Moziverzumából. "Azt hiszem, megnéztem vagy hat Marvel mozit egy hétvége folyamán. Ötletem sem volt, hogyan maradtam én le erről egészen odáig, de azonnal tudtam, hogy elvállalom ezt a munkát."

Habár 2014-ben kreatív nézeteltérések következtében Wright otthagyta a projektet, szerencsére Lillyt ez cseppet sem tántorította el, és idén már jelmezt húzva tetszeleg A Hangya és a Darázsban. Egy rajongó egy potenciális szólófilm elképzelését is felvetette neki, amire így felelt: "Szeretem az MFU-t és szeretnék maradni, de ezért az ötletért nem rajongok, mert Hangya és Darázs a képregényes pályafutásuk kezdetétől egy csapatot alkotnak. És valóban, ők az egyik tényleges csapata ennek az univerzumnak, én pedig kifejezetten szeretem ezt az aspektust. Szerintem remekül működnek együtt, számomra a közös jeleneteik a film legszórakoztatóbb pillanatai. Szóval nem szeretném, hogy külön utakat járjanak – kivéve, ha készülne egy csupa női hősökből álló Bosszúállók-film. Abban benne vagyok!"

Ha valaki lemaradt volna az idei nyár egyik legszórakoztatóbb filmjéről, még elcsíphetitek a mozikban A Hangya és a Darázst.

(forrás: ComicBook.com)

Ha tetszett a cikk és nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb hírekről, kövessetek minket a Facebookon is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://marvelmagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr6614180195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2018.08.15. 08:36:02

nem találkozott eggyel se előtte?
hol él?
kő alatt?
vagy egy szigeten?
;)
süti beállítások módosítása