Tessa Thompson Valkűr karakteréről beszélt

2017. október 04. - Marvel Magyarország

Ráadásul egy új képen is szemügyre vehetjük a karaktert Loki ellen.

thor_ragnarok_textless_character_posters_05.jpg

Számtalan visszatérő arc mellett jó pár új karaktert felvonultat az egy hónap múlva érkező Thor: Ragnarök. Utóbbiak közé tartozik a Tessa Thompson által életre keltett Valkűr is, aki egy frissen publikált nyilatkozatában a híres asgardi hősnő szerepéről, befolyásairól, valamint még arról beszélt, miként illenek bele a hozzá hasonló erős női figurák a film családi dinamikájába. Részletek a folytatásban!

A Marvel képregények és a mitológia egyaránt szerepet játszottak a karakter megvalósításában. "A skandináv mitológia titokzatos, fantasztikus és teljesen zavaros," mondta viccelődve a színésznő. "De sokat meríthetsz belőle. Ez volt számomra a legizgalmasabb Valkűr megalkotásában, az összes ilyen dolog kombinációja. Ráadásul remek volt Taikával [Waititi] dolgozni, aki tiszteletben tartja a képregényeket, ám bizonyos módon mégsem, mert nagyon szeret valami újat létrehozni."

Ami a harcos kinézetét illeti, Thompson szerint Valkűr páncélja igazán klasszikus érzetet kelt, közel áll a képregényeshez. Bár ő is vált párszor jelmezt a cselekmény során, úgy néz ki, hogy a forgatáson a csínytevés istene volt az igazi divathős. "Tom Hiddlestontól meg is kérdeztem, mégis hányszor cserél szerkót ebben a filmben? Ő a Ragnarök dívája, legalább hatszor átöltözik. Talán én csak kétszer. Szerintem nagyon érdekes, hogy olyan karakterek is mutatnak valami újat, akik már régóta a Marvel Moziverzum részei. Úgy értem, Bruce Bannert és a Hulkot úgy fogjuk látni, ahogy korábban még sosem. Átalakul a vihar isten is. Biztos láttátok, hogy Chrisnek [Hemsworth] új fodrásza van. Történik vele egy-két dolog, szóval én úgy gondolom, valamelyest ezek a karakterek is frissnek és újnak hatnak."

A családi dinamika teszi igazán kiemelkedővé a Thor filmeket Thompson szemében: "Többek között azért örültem nagyon, hogy szerepelhetek a filmben, mert emlékszem, amikor láttam az első részt, úgy éreztem, mintha egy Shakespeare családi drámát néznék, tudjátok? Úgy gondoltam, van valami fantasztikus a film műfaja, a karakterek, az űr és mindezek keverékében, hogy olyan szimpatikus dolgokat tudsz velük csinálni, mint a családi kapcsolatok bemutatása."

Thor maga is egy Valkűr rajongó, az erős női karakterek pedig fontos szerepet játszanak a Ragnarök történetében. "A Marvel és Taika a kezdetektől azt akarták, hogy Valkűr kapjon egy saját kis szálat, ezzel valami igazán erőset és újat kínálva. Okos döntés volt ezzel válaszolni sok rajongó kéréseire, akik még több nőt szerettek volna látni az univerzumban, nem feltétlenül a férfi karakterhez kötődve. Tehát ez már a forgatókönyv korai változataiban így szerepelt, és mindenki rendkívül együttműködő volt."

"Szerintem fontos, hogy a Marvel válaszoljon az elfogadásra és a sokszínűségre, és hogy olyan döntést hozzanak, amit szeretnének. Taika azt mondta a sajtónak, hogy rengeteg színésznőt meghallgattak, de én voltam a legjobb ember a feladatra. Tényleg láttak mindenféle lányt, néhányuk talán jobban, néhányuk talán kevésbé hasonlított Valkűrre, de szerintem tettük, amit tettünk, és reméljük, hogy az emberek felelni fognak rá." Valkűr nem az egyetlen női harcos, akivel számolni kell, hiszen ott van még Cate Blanchett Helája is a Marvel Moziverzum első női főellenségeként. "Félelmetes, hogy ő kelti életre ezt a karaktert – ráadásul egy gonosz karaktert."

thor-ragnarok-tom-hiddleston-tessa-thompson.jpg

(forrás: Marvel)

Ha tetszett a cikk és nem szeretnétek lemaradni a legfrissebb hírekről, kövessetek minket a Facebookon is! 

A bejegyzés trackback címe:

https://marvelmagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr6012926425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása